\"\"

Новини
Новини

3 июля 2017

Поширені запитання

При виборі охоронної компанії часто виникає безліч питань.
Ми допоможемо вам розібратися в деяких нюансах.

1. Що таке пультовая (сигналізаційна) охорона?
Пультова охорона — це централізований пульт спостереження, до якого підключені об’єкти, що охороняються за допомогою бездротового gsm-каналу (радіоканалу) або ж телефонної лінії. Радіоканал надійніше та сучасніше. Система охорони складається з інфрачервоного і об’ємного датчиків руху, пристрою постановки/зняття сигналізації (так звана «централь»), клавіатури або електронного ключа для постановки і зняття сигналізації, світлодіоду і пристрою оповіщення.

2. Як працює пультова охорона?
При вході/виході з приміщення що охороняється, ви набираєте свій унікальний код на клавіатурі постановки/зняття gsm (жсм) сигналізації або використовуєте магнітно-контактний ключ, в залежності від обладнання, яке ви вибираєте. Протягом 10-30 секунд ви повинні залишити приміщення. З цього моменту об’єкт, що охороняється, знаходиться під наглядом оператора центрального пульта охорони.

3. Як відбувається спрацювання?
У вашому офісі, квартирі, магазині встановлюються датчики, що реагують на пересування (випромінювання тепла). У разі спрацювання датчика сигнал миттєво передається до нас в офіс на центральний пульт спостереження, де оператор негайно реагує і передає інформацію групі швидкого реагування. Автомобіль зі спеціально навченим персоналом виїжджає до вас на об’єкт для усунення причин виникнення сигналізації.

4. Чи реагують датчики на домашніх тварин?
Якщо у вас є домашні тварини, попередьте нас заздалегідь і ми встановимо датчики таким чином, щоб вони не реагували на тварин вагою до 25 кг.

5. Як виглядає і де висить обладнання?
Зовнішній вигляд обладнання ви можете подивитися в статті «Види обладнання». У комплект входить прилад, клавіатура і датчики (дротові або бездротові). Під час ремонту краще розвести дроти і поставити провідні датчики. А якщо ремонт вже закінчено і ви не хочете псувати інтер’єр, є два варіанти: бездротова сигналізація або можливість заховати дроти в короб.

6. Що таке і скільки коштує помилковий виклик?
Помилковий або технічний виклик — це виїзд групи реагування в разі помилкового спрацювання сигналізації. Причин чому таке може трапитися кілька: легкий вітерець якщо забули закрити вікно після провітрювання, виникнення павутини, таргани та інші буденні речі.

У нашій компанії помилкові і технічні виклики додатково НЕ оплачуються.

7. Скільки коштує перехід від інших охоронних компаній?
Якщо ваше обладнання підходить до нашого пульта спостереження, то переключення абсолютно безкоштовно!

8. Скільки часу займає прибуття групи швидкого реагування?
Прибуття оперативного екіпажу в будь-яку точку столиці займає 4-7 хвилин, оскільки у охоронної компанії Експосервіс-П укладені договори з іншими охоронними фірмами Києва. Таким чином автомобільний паркінг становить понад 70 машин, що повністю покриває весь Київ і передмістя.

9. А якщо мене пограбують і ви не встигнете приїхати?
Ми несемо матеріальну відповідальність, що прописана в договорі про надання охоронних послуг.

10. Чи можна поставити квартиру на сигналізацію вночі?
Ми охороняємо ваше майно коли вас немає вдома. В екстренній ситуації ви завжди можете зателефонувати до нас на пульт цілодобового спостереження і попросити оператора вислати групу реагування.

11. Як укласти договір на пультову охорону?
Згідно з ліцензійними умовами, договір укладається з власником приміщення при наявності документа на право власності або з орендарем при наявності договору оренди та документів, що встановлюють особу. Підписати договір ви можете як у себе вдома під час монтажу, так і в нашому офісі заздалегідь.

Якщо у вас ще залишилися питання, телефонуйте нам — з радістю дамо відповідь!